Leie Festitiviteten under Arendalsuka

Festiviteten i Arendal gamle rådhus kan leies under Arendalsuka.
Eventbyråer eller andre mellomledd kan ikke stå som leietaker på vegne av andre. Kontakt rundt planlegging og gjennomføring gjøres mellom kunde og servicesenteret /kjøkkensjef. 

Om Festiviteten

Arendal gamle rådhus er opprinnelig et herskapshus fra 1815, og «Festiviteten» er en ballsal som brukes til arrangement året rundt. Det plass til ca 80-90 personer. Lokalet ligger i rådhusets 3. etasje, og bygget har heis.

Tilgjengelig utstyr

  • 86 tommer skjerm
  • Lydplanke
  • Wi- Fi og teleslynge
  • Lydanlegg: 2 høyttalere, en trådløs mikrofon og fire håndholdte mikrofoner. Det kan kobles til data, telefon eller nettbrett trådløst eller med aux-inngang. Lydanlegget kan også enkelt utvides.
  • 5 barstoler
  • 5 ståbord med trekk

Bilder av salen

Teknisk utstyr

Tidspunkter

  • Arrangement kl. 09:00 – 10:00. Opp- og nedrigg maks 30 minutter før og etter.
  • Arrangement kl. 11:30 – 12:30. Opp- og nedrigg maks 30 minutter før og etter.
  • Arrangement kl. 14:00 – 15:00. Opp- og nedrigg maks 30 minutter før og etter.
  • Arrangement kl. 16:30 – 17:30. Opp- og nedrigg maks 30 minutter før og etter.
  • Arrangement kl. 19:00 – 20:00. Opp- og nedrigg maks 30 minutter før og etter.

Opp- og nedrigg

Deltakere og arrangør må forlate lokalet ved bolkens slutt, vær så snill å ta hensyn til neste arrangør. Husk å forlat lokalet slik det var da dere kom. 

Universell utforming

  • Rullestoltilpasset lokale (rampe og heis) 
  • Rullestoltilpasset toalett
  • Teleslynge

Hva koster det?

9900 kr pr. bolk. 

Hvis du ønsker servering, må du bestille det fra Kjøkkenet i Arendal kommune. Kostnad for servering kommer i tillegg til leieprisen. 

Bestilling

Ta kontakt med servicesenteret på e-post eller telefon: 
Servicesenteret - e-post
Tlf: 37 01 30 00

Vi starter tildeling av de ulike bolkene i midten av november.

Husk at du i tillegg til å booke Festiviteten må melde inn arrangementet ditt på Arendalsukas nettside for å få det med i programmet.